Sjømat ‑ fiskeri og oppdrett

phantom1
IFISH 24.09.2020 kl 00:37 3560

Jeg har bodd i Kina, jobber og bor i Asia og alltid spurt om jeg kan get Contacts in salmon and fishfarming. Med den sure stemningen med Kina og Norge, at oppdrettsselskapene på Oslo Børs er svære mastodonter er dette islandske perfekt for oppkjøp - sikker på det sitter Xin folk og kjøper opp og pang så sitter et bud skyhøyt over kjøpsanbefalinger - sjelden jeg har sett et bedre case - Kina desperat på ren mat, Tyskland sperret for svine eksport og alt annet som Kina trenger - jeg var på tlf igår med aquakultur selskap i Norge for å introdusere finne ekspertise til kinesisk kontakt da jeg ble tipset om IFISH - så til og med norske aktører kjøper aksjer - tror vi ser en start vi sjelden har sett maken til imorgen.

Start 55....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.