Farma

Oregon
08.11.2018 kl 10:21 2995

Scoopfinder, minner deg om mitt innlegg 20.09.; det gjelder forsåvidt noen andre også kanskje:

Oregon
20.09.2018 kl 08:28
755
Scoopfinder: Det er noe som heter; « Det er bedre med en fugl i hånda enn ti på taket” og husk også « kjærlighet gjør blind».
Til det første så er jeg komfortabel over å ha faktisk en velfylt konto etter salget i disse tider der renten går opp ( ikke nødvendigvis gunstig for aksjer totalt sett) og mulig jeg lar pengene stå i banken inntil videre. I forhold til det siste utsagnet så blir man ofte blind når man forelsker seg (også i et selskap) og det har jeg lært meg etter mange år i aksjemarkedet at det er aldri feil å realisere en for meg betydelig gevinst. Merker nok at flere her inne har falt ( pladask) for aksjen og blir fort hånende og småaggresive når noen omtaler PHO på en måte dere ikke liker. Det er greit nok når man er stormforelsket ( kjærlighet gjør blind) for da ser man jo heller ingen negative sider. Og det er mulig det er rett, «PHO dama» er knallvakker, har alt som skal til osv. ❤️) Og legg merke til at jeg ikke baisser selskapet utover at jeg foreløpig bare har gjort det en del andre større investorer har gjort nemlig å sikre meg en gevinst. Jeg satset litt over en million kroner og dette har doblet seg på kort tid og jeg er fornøyd.
Redigert 08.11.2018 kl 10:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.