Farma

Hallvar
08.11.2018 kl 12:01 2506

Har tidligere aldri tatt meg bryet å svare på dine innlegg, og jeg skal la det bli med denne gangen. Det som er forskjellen på focuss og deg er at han begrunner sine innlegg på en saklig måte. Han vil selvsagt ikke treffe på alt, men det er mening bak det han skriver. I ditt tilfelle er det som oftest personangrep og spekulasjoner uten noe substans.
Det er faktisk blitt slik at jeg hopper over dine innlegg. Jeg fikk med meg dette da , siden det kom opp rett ved et av mine. :)

Du har selvfølgelig all rett du vil til å angripe både focuss og oss andre og jeg tipper du koser deg med det. Fint hvis det gleder deg, for du fremstår dessverre som lite kunnskapsrik og reflektert av de fleste av oss andre. Lykke til videre med dine investeringer (hvis du har penger da). Sjelden personer som ordlegger seg slik som deg har noe som helst å rutte med :) Det var mitt sidespark...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.