Farma

08.11.2018 kl 12:29 2374

focuss har en standing hos denne smånissen fordi han inspirerer, informerer og underholder. Han viser oppriktig engasjement, og det setter jeg pris på.

Selv undersøker jeg det jeg mener jeg trenger å vite om et selskap før jeg plasserer pengene mine, og trives bedre med langsiktig investering i et kvalitetsselskap enn kortsiktig trading. Jeg lykkes bedre med det enn stadige inn og utganger, og jeg verdsetter godt selskap på et forum underveis. For meg er focuss et slikt godt selskap.

Så godeste DDT; både fjompenisser, haussenisser, husnisser, grøtnisser, båtnisser, stornisser og julenisser er langt å foretrekke fremfor daunisser. De er kjedelige, forutsigbare, og kalde. En daunisse bør du definitivt ikke omgåes mer enn absolutt nødvendig. Tips til deg, helt gratis fra meg.

Ha en fin dag!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.