Farma

Jarken
25.09.2020 kl 16:43 2485

Det stemmer det du sier ang corona (virus generelt), jeg har forklart i tidligere innlegg.

Det sagt, så vil løsningen trolig kunne ta bakterier i lungene (de infiltrerer ikke humane celler). Det vil gjøre behandlingen enklere hos feks en intubert coronapasient fordi det kan ta knekken på respiratorindusert pneumoni (bakterier som går i lungene via tuben). Respiratorindusert pneumoni skjer hos nesten alle som ligger på respirator mer enn et par dager. Det spekuleres i om dette er noe av årsaken til høy dødelighet i land med høy resistens, feks Italia.

Disclaimer; jeg kan ta helt feil her! Men jeg tror ikke det kan kurere selve virusinfeksjonen.

Når det kommer til aksjekursen tror jeg også at den dupper litt neste uke. Så avhenger det av hvordan det går på onsdag.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.