Farma

focuss
25.09.2020 kl 20:00 1665

rvmossi
Vi kan jo heller ta et lite regnestykke på hva verdien av Softox kan bli dersom de kommer med en nesespray som kurerer Covid-19 og andre virus og uønskede bakterier. For meg er problemet at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne, men tror det kan gi en kurs som er langt over dagens. Det er dagens understatement. Fantasien strekker ikke til.

Eller hva skal vi si til sannsynligheten for at det blir en realitet. Det virker på minigris, virker det da på mennesker. Det tror jeg det gjør. Er det noen ekle bivirkninger som grisen ikke klarte informere om? Det får vi snart vite. Eller snart? Hvor mye byråkrati og forberedelser er nødvendig før forsøk på mennesker kan starte? Kan man starte på friske mennesker for å se om slimhinnene synes det er ok? En fase 1 sikkerhet. Så en fase 2 på syke mennesker? Hvis det virker vil det da virke på alle? Tja sannsynligvis.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.