Farma

Bliss
29.09.2020 kl 14:38 7322

I likhet med folk flest er investorer flinke til å lære av historien, og historien til BGBIO har dessverre sine skuffelser, ting har tatt tid og det har ikke alltid gått som planlagt. Derfor er det naturlig at kursen faller, selv rett etter rimelig bra nyheter, fordi kjøperne passiviseres av en frykt for en enda en ørkenvandring som vil slite kursen nedover i lang tid. Men det er noe som heter læring, problemløsning og utvikling, så hvorfor skulle ikke ledelsen i BGBIO også lære av sine tidligere erfaringer og takle det framtidige på en ny og bedre måte? Jeg har tro på at BGBIO folka skal klare det.
Det som nå foregår er en vitenskapelig utvelgelse av pasienter til studiene i England, S-Afrika og India, og det er forventet å ta noen uker før dette er ferdig.
Deretter vil en gruppe av disse pasientene i hvert land få Bemcentinib alene - ja for uansett hva enkelte påstår er det faktisk det som står i børsmeldingen - mens andre vil få Bemcentinib kombinert med et av de andre medikamentene som brukes i behandlingen av covid-19, mens de som utgjør kontrollgruppa får standardbehandlingen.
Denne behandlingsfasen trenger ikke å ta så lang tid, for pasientene kan naturligvis behandles samtidig i den samme tidsperioden. Jeg antar resultatene av denne undersøkelsen vil foreligge innen en måneds tid etter oppstart av behandlingen.
Dersom Bemcentinib alene eller i sammen med et annet medikament viser et vesentlig bedre behandlingsresultat enn standardbehandlingen vil børsmeldingen om dette få BGBIO kursen til å eksplodere, og da mener jeg virkelig eksploder, antakelig rett over i et tresifret beløp. I første omgang er dette nok for meg, jeg trenger ikke å se lenger enn dette, selv om det da ligger i kortene at fortsettelsen neppe blir mindre gledelig ......
Redigert 21.01.2021 kl 08:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.