IKT

PSI- Investor
09.11.2018 kl 10:27 3632

Selvsagt har de planer.
Men når det kommer til økonomi: Kjenner f eks du til hva den er?
Hva er det Strong har som mål å få til av omsetning og overskudd fremover i tid?
Personlig vet jeg ikke mer enn at JW for noen år siden sa at det ikke skulle være noe problem å doble omsetningen innen 5 år.
Den planen sa ikke så mye om hvordan de skulle nå dette, og ser man på oppnådd omsetning etterpå så er de kanskje ikke helt i rute for alt jeg vet.
Så har vi altså forholdet at svært få tilsynelatende er interessert i Strongpoint.
Kanskje hadde interessen økt dersom de hadde presentert en plan for økonomien fremover, f eks noe ala det som Multiconsult la frem i går? Selv om den for min del gjerne kunne vært mer konkret i tall.
Det å etterlyse å få presentert en plan for hva man forsøker å oppnå av omsetning og resultater i tiden fremover er ikke det samme som å si at det ikke finnes noen plan for dette. Jeg vet bare ikke hva den går ut på, og som investor har jeg begynt å tenke at det skulle jeg faktisk gjerne hatt litt info rundt.
At de fleste av dere andre tydelig vis ikke er enige er helt greit for meg selv om jeg synes det er merkelig.
Men sånn er jo verden, det er mye man ikke skjønner så mye av når det gjelder andres meninger og holdinger om ganske mange tema egentlig.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.