Industri

Hammers
02.10.2020 kl 00:05 7934

Det skjer ikke så mye nytt rundt VOW for tiden. Derfor har jeg heller ikke skrevet om selskapet de siste dagene.
Dette kan likevel raskt endre seg! Ja, for historisk sett har det blitt børsmeldt en ny kontrakt pr i underkant av hver mnd!

Det er etter de 9 første kommet 11 kontrakter - den siste den 7. sept. Mao, nå kan man vente seg en "ny godbit" hvilken dag som helst!
Det tror i hvert fall jeg! Personlig håper jeg at det kommer noe vedrørende aktiviteten på land. Jeg HÅPER og jeg TROR!

Hvis man vil slå ihjel ventetiden med litt matnyttig fakta har jeg satt Biogreen's hjemmeside (ETIA) på "oversetter".
Da er det enkelt for enhver å stotre seg gjennom teksten; http://www.biogreen-energy.com/pyrolysis-applications/tire-pyrolysis/
Jeg får håpe at oversettelsen "blir med" når jeg nå limer inn linken i dette innlegget.

(NB, NB; Jeg ser at den norske oversettelsen ikke ble overført i lenken og at det er den engelske teksten som fortsatt ligger der.
Da foreslår jeg at de interesserte heller googler; "Biogreen Energy" og trykker "oversetter" opp til høyre før man går inn på siden).

Her kan man bla gjennom de ulike fanekortene - og se hva ETIA leverer av varer - og hvilke forskjellige muligheter disse gir.
Dette på temperaturer på sin patentbeskyttede pyrolyseteknologi (den som VIRKER....🤭🤭🤭) fra alt mellom 100 og 1000 grader C.

Temperaturen varieres ut fra hvilket PRODUKT kundene ønsker å få ut i sluttprosessen. Hovedbolken ligger mellom 350 - 800 grader.
Selskapet som OVERTAR de vanskelige stoffene der de fleste andre "kaster hansken"!

Det er et utall av muligheter for å gjøre business - noe som også gjenspeiles i de ulike kontraktene man har meldt om hittil i år.
Bl.a. plast til olje i Tsjekkia, kakaoskall og trevirke til biokull og selvsagt flere ulike kontrakter til nybygg på skip.
Det pågående samarbeidet m/England's største mottaker av brukte bildekk er det forsatt ikke meldt noe om. Trolig et tidsspørsmål?

Hilsen Hammers.........som ABSOLUTT ikke blir forundret hvis det kommer "noe" om "et eller annet" ila en uke eller to!
Redigert 02.10.2020 kl 01:15

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.