IKT

tunktee
09.11.2018 kl 22:05 3326

Jeg skal være så rettferdig at jeg svarer deg.
Da sier jeg min mening, og legger jeg til grunn at det ikke utvikler seg til noe ytterligere krangling.
Det er det ingen som syns er spesielt interessant lesestoff.

Jeg har ikke grunnlag for å si at du er en dust, men jeg har grunnlag for å mene at noen av dine handlinger på forumet er dustete.
Du stakk for øvrig så tidlig fra Rælingen, så fikk ikke mye inntrykk av deg.

Du har fått utallige tilbakemeldinger fra mange her om all denne evinnelige opphausingen av Pcib.
Hjelper så fint lite at du sier at du gjør dette av godhet, når du fullstendig igonrerer tilbakemeldingen som du får.
I tillegg til det så har du ikke bidratt med noe positivt her på lang tid, og de gangene du har skrevet noe så er det enten om Pcib, eller så dukker du plutselig opp for å kritisere noen sin uttalelse på en ufin måte, uten at vedkommende har vært frekk eller gjort noe galt.
Derfor har jeg ikke dårlig samvittighet når jeg snakker deg imot eller er freidig mot deg, selv om jeg ikke ønsker å være en mobber.
(Har historikk på å stille opp for de svake, og de som blir mobbet, i den virkelige verden.)

For min del hjelper det ikke på at folk skryter heller. Vi har alle et vist behov for å fremheve våre bragder, men det er ikke spesielt sympatisk og man bør derfor kontrollere seg. Jeg er for øvrig en langt større askjonær enn deg, men har ikke så langt hatt behov for å poengtere det i forumet.
Syns heller ikke det inviterer til en god tone når du unnlater å svare på spørsmål fra andre deltagere.

Til din kommentar om å stikke fingeren i jorden, så kan jeg bare si at dette er den definitivt mest seriøse, ryddigste og hyggeligst tråden jeg har sett på forumet med god margin. Det er det også mange andre som har sagt. Der er ingen fantaster her, så det er uklart for meg hva du kritiserer.
Folk har forskjellig risikoprofil, og de som sitter i Strongpoint antar jeg ønsker en moderat risiko. Det er da ikke noe galt i det!

Ha en fortsatt fin aften!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.