IKT

HrDuck
10.11.2018 kl 02:06 3215

heisann folkens og god helg

så mitt nick nevnt her av stifinner så tenkte jeg fikk legge inn noen ord da. Det stemmer at jeg ikke er bioekspert. Den som selv har påpekt det mange ganger er meg selv så det bør jo ikke være breaking news. Mine spådommer om aksjen som ikke skal nevnes ved navn var basert på et krasj pga emisjon og så en påfølgende ørkenvandring. Jeg traff jo ganske bra da så enten hadde jeg veldig flaks eller så skjønte jeg noe som stifinner ikke gjorde. Mine andre "triste spådommer" om aksjen er kun at jeg ble utfordret til å tippe kurs 31.12 på en "tipp-kursen-tråd". Så langt så leder jeg soleklart blant over 100 som har lagt inn tips, men det er nå en drøy måned igjen så ingen seier feires ennå. Utover det så støtter jeg kommentaren om at det er et 100% binært case og tar ikke diskusjonen noe videre.

Men for å si noen ord om aksjen vår også så synes jeg den ser glimrende ut om dagen. Selgerne er borte og de som påstår at nyheter får den til å falle kan fort bli kraftig motbevist de neste månedene. Kostnadskutt kombinert med en solid produktportefølje og servicesalg er gode nyheter for et selskap med allerede lave multipler. Jeg antar at det kommer et bud på selskapet i løpet av 12-24 måneder, så får vi se hva det blir og hva vi her på HO tenker om det. For min del har jeg ihvertfall ingen hast med å selge.

God helg gutter og jenter

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.