IKT

Just_Nilsen
10.11.2018 kl 22:21 3028

Jeg tok en selfchck-out på Bjølsen i dag. Og ja, det var ikke SP sin løsning og riktig som en nevnte at det var Itac eller et eller annet, Svensk selskap som ikke gjør det bra børsmessig bra, trensden er stygg. Neste oppkjøp? Nei, tror ikke det. SP ligger foran. .
Jeg skulle ha noe som krevde aldreskontroll og har alt lagt inn fingeravtrykk. Så funket det ikke likevel. Joda, fingeravtrkk gjenkjent, men måtte jfå hjelp tio avslutning. Sukk. Det holder ikke selv om person var der med en gang og alt ordnet seg.
Jeg brukte like lang tid som en kassekø med en som storhanddler foran meg, men jeg kom gjennom. En person som betjente 6 SC. Og neste gang kommer jeg til å bruke mindre tid. Scanning av fjes, Vel, om man vil vise trynet sitt. GO SP.
Tynt krefter ut av skrotten, bikkja har ligget pal siden vi kom hjem i går. Jeg koser meg med god samvittighet med rødvin. Vel, jeg sier tur og så er vi der ute i denne deilige gaten jeg bor i Oslo. Så legger hun dseg rett på rygg igjen og luter seg. Jeg forventer at bare dere som er jegere og har fuglehund vet hva jeg snakker om. Total AltDleteDel et par dager.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.