Offshore

Belånt
11.11.2018 kl 15:58 4210

Heisann,

jeg må si meg enig i at ledelsen burde være mer på i forhold til å kommunisere med markedet hvilke muligheter de har fremover. Når det er sagt er det for meg slik at flåten i selskapet er bra, backlog er solid og de har tidligere vist at de har bra track record. Som en betydelig aksjonær i selskapet er jeg tilfreds med utviklingen og tror at det fremover vil komme muligheter for å vise frem verdiene på en annen måte enn i dag. Utfordringen er nok at det er litt for tidlig å notere dof sub ennå om en skal ha en fornuftig prising. Dette grepet kommer nok på et senere tidspunkt og i henhold til mine regneark vil det gi en reprising av aksjen.

Going forward er det to ting som er viktige milepæler for selskapet. Det første er at tallene bør være overbevisende på Q3 og det andre er at bond blir fulltegnet.
Vi må vel også håpe at araberne nok en gang kutter litt i produksjonen slik oljeprisen snur trenden. Skulle det inntreffe kan dof fort passere 10 kroner før året er omme. Men det viktigste for min egen del er at de riktige grepene blir gjort underveis og at vi kan få selge våre aksjer til fondsforvaltere for 25-30 kroner når bransjen er friskmeldt! Om det tar 1 eller 3 år er ikke det viktigste...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.