IKT

tunktee
12.11.2018 kl 00:09 2626

Kommentar til oppkjøpsstratgi;

Kan ikke lenger huske nøyaktig ordlyd fra selskapet, og om målet er oppkjøp i seg selv eller om man skal bruke penger for å finne attraktive oppkjøp som kan styrke bedriften og deres produktportefølje. (Og eventuelt tilstedeværelse i enkelte markeder.)
Det som imidlertid er helt sikkert er at man må bruke tid og penger for å finne gode steder å investere.
Jeg kjenner til bedrifter som har ansatte som er dedikert kun til denne oppgaven. Det er som regel nødvendig fordi eplene ikke bare faller ned fra treet.

Jeg avrunder derfor med å si meg enig med deg Baronen, der også jeg er skeptisk til å kjøpe omsetning på generelt grunnlag.
Vet derimot ikke hva målsetningen til Strongpoint er, og kan derfor ikke si meg uenig i deres strategi.

CUB fremstår som et veldig smart kjøp med produkter som komplimenterer de vi hadde fra før.
Redigert 12.11.2018 kl 00:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.