Industri

Turboneger
08.10.2020 kl 21:18 4790

Jeg får aldri svar på mine spørsmål, men stiller de gjerne igjen?

1. Hvorfor er Nekkar en fremtidig stjerne?
2. 2 mill, dårlig år? Hva baserer du det på?
3. Tjener penger, ja, fortsatt vekst, ja, ordrereserven øker, men ledelsen og lønningene øker i samme takt, ingen bunnlinje.
4. Hvorfor er dette en vinner? Er det pga fisken, kranene, oppkjøp, ledelsen? Skjønner ingen ting her. Adm.dir. gikk av/fikk sparken. Kranene blir de utkonkurrert på og samtidig saksøkt på fra Finland. Kan bare selge samme tingen en gang. Oppkjøp er bare aktuelt hvis Skeie vil ha selskapet for seg selv. Kan ikke selge til MacGregor en gang til. Fiskegreiene er bare tull. Fett med støtte fra Innovasjon Norge, men de gir stort sett bare penger til bedrifter som skriver søknader og flytter papir. Bedrifter som tjener penger har ikke tid til slikt. Kan en person med forstand regne caset hjem og forklare meg?
Redigert 21.01.2021 kl 08:15

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.