Grønne aksjer

omans
11.10.2020 kl 19:59 3152

Jeg bruker ikke tid på aksjen, jeg leser litt på forum og ytrer info og fakta, samtidig diverse som ikke kommer frem i debatten.
Noen liker lese Se og Hør, og bruker tid på det. At jeg bruker noen minutter nå og da her, medfører at en kan følge bedre med og forstå slike fenomen.
Du er på en måte deg selv lik, du har forsåvidt postet negativ innlegg vedr investtech også innsidesalg analyse fra samme, men det var for å prøve tenke at en kunne få lavere inngang enn trading salget ditt.
Jeg tok feil på en ting foreløpig, og det var at det ikke ble merkbar motstand teknisk rundt 18.50-19, men hvordan går neste uke.?
Hvem sa aksjen kunne falle fra 23 til 15?
Så hvem vet når neste nedtur kommer...

Når man så momentumet teknisk på Plug og Bloom så er det nok naturlig å forstå at Nel også stiger litt, iom det er samme hypen.
Så lenge oppgangen er momentumbasert så kommer det inn under den type oppgang på børsen. I tillegg å være populær blant investorer og tradere, det har jeg skrevet flere ganger.
Men hvis ikke de innfrir mtp inntjening i fremtidige regnskaper vil aksjen bli straffet. Du skjønner ikke dette?
Redigert 21.01.2021 kl 06:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.