Grønne aksjer

Hammers
14.10.2020 kl 22:43 10934

Det nærmer seg en måneds tid siden sist jeg skrev om det tekniske i VOW. Ref mitt forrige innlegg.
MERK at det ikke er samsvar i forhold "figurene" og kronenivåene i høyre kant.
Dette kommer trolig av økt aksjeantall i mellomtiden (aksjesalg til ansatte) - og at chartet er justert for dette.
Skjønner ikke hva annet som skulle føre til denne mismatchen.

Man kan selv være så positiv til VOW som man bare ønsker. Hva hjelper DET når hovedtyngden av "alle andre" har det motsatte syn.
De har fortsatt å selge i den banen mitt forrige chart indikerte - og i dag kom det et brudd som varsler ytterligere fall.
Viktig støtte ble brutt - og den horisontale streken har nå blitt MOTSTAND.

Kanskje det er den eskalerende koronautviklingen som får investorene til å skygge unna VOW?
Dette selv om selskapet hittill ikke har merket andre negative effekter av Covid enn mindre aftersale (vedlikeholdssalg).

I chartet har jeg lagt inn det tekniske potensialet som bruddet indikerer.
Kommer det børsmelding og positive "breaking news" vil dette raskt kunne forrokkes. Akkurat nå er det etter mitt syn nedsiden som dominerer.
https://www.tradingview.com/x/FJoBJCGs/ Klikk på chartet etter åpning - og det forstørres.

Hilsen Hammers.........som bare kan beklage at den siste tid har gått som den har.
Dette i motsetning til utviklingen i det ene "luftslottet" etter det andre på Merkur!
Selskaper som nesten er uten ansatte, uten inntjening eller produksjon - og likevel verdsettes på høyde med VOW - eller gjerne LANGT høyere!

PS; Jeg er fortsatt aksjonær. Dog ikke som tidligere.
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.