Offshore

5198
14.11.2018 kl 11:25 3093

Må innrømme jeg var en av de som ble litt skuffet med en gang jeg så Q3 tallene, men som nevnt over så er «caset» akkurat det samme. Nå har vi fått bekreftelsen på at PSV har startet å bedre seg, subsea er på vei opp. Med det nye skipet på vannet fra februar vil dette selskape generere enorme summer fremover. Siden det ikke kommer flere nybygg vil mye av dette gå til å betale gjeld.

Syns det er litt dårlig av de store aksjonærene/ledelsen å ikke følge opp med innsidekjøp i disse tider, bare for å vise at de fremdeles har troen

Men at 2019 blir året vil vil se resultatene starter å krype oppover er jeg ikke lenger i tvil om, så spørs det når markedet vil starte å prise inn dette.

Mye sykisk ved denne også nå, skal ikke så mye til før det snur opp. Kan holde at noen bestemmer seg for å ta en posisjon i denne. Er det noen litt større som vil inn kan det alene dra denne opp 1-2kr over litt tid.

Redigert 14.11.2018 kl 11:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.