Farma

focuss
NANO 14.11.2018 kl 15:14 12343

Jeg tror Nano er et selskap med høy sannsynlighet for å bli oppkjøpt. Derfor tror jeg ikke selskapet vil omsettes for de kursene de største optimistene tror. Det som er fint med oppkjøp er at gevinsten kommer raskt og smertefritt så investorer blir ikke i samme grad utfordret med all verdens fartsdumper hvor dumme ting kan gjøres. Det er vel for tiden få om noen som tror at Betalutin ikke blir ett produkt i markedet. Slik jeg ser det så er ikke spørsmålet om Nano blir kjøpt, bare om når det skjer. Jeg synes det virker som at Bravo har brakt noe inn i ledelsen som selskapet har manglet tidligere. Jeg baserer meg på oppkjøp innen 24 måneder , men kanskje lenge før. Da er det greit med dagens pris som gir realistisk ca 6 gangeren på max to år.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.