Offshore

Kjettingen
14.11.2018 kl 21:26 1868

Her er jeg enig med deg Salah, 5198 sine innlegg er fornuftige og objektive. Er ikke enig i din beskrivelse av ledelsen, men det er jo lov å være uenig. Skal sies at jeg synes Q2 presentasjonen var en vits og aksjonærene sto igjen med flere spørsmål enn svar. Ledelsen kan alltids være mer tydelig men jeg personlig foretrekker at de jobber i det stille. Stillhet er ikke alltid negativt.
Q3 presentasjonen var bra, at folk legger vekt på Hilde sin engelsk er bare dumt og usaklig. Budskapet er tydelig. Det er økt etterspørsel og det kommer snart meldinger. At omsetning var noen hundre millioner enn forventet eller ønsket var de tydelige på var stang ut på noen subsea prosjekter, den som følger med så sikkert at Subsea7 tok en god del kontrakter dette kvartalet.
Synes også at det er rart at ikke Mons stiller, her må de på banen og forklare hvorfor.
Redigert 14.11.2018 kl 21:32

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.