Offshore

5198
14.11.2018 kl 22:16 1773

Har ikke funnet utbytte i Q3 tallene jeg heller, litt usikker på akkurat det der.

Med stang ut på noen prosjekter forsto jeg det slik at de hadde slitt på noen prosjekter slik at fortjenesten ble mindre en ventet. At det nå kommer kontrakter kan du være sikker på.

Et spørsmål en må stille seg nå når en går inn i (eller er i) oljeservice er hvor lenge oppturen på børsen vil vare, om vi får en markedsnedgangen som alle vet vil komme hva skjer da med DOF eller oljeservice generelt. Er vanskelig dette, markedet DOF jobber i er i veldig bedring og i 2019 vil vi virkelig starte å se resultater av dette, men om verden går inn i en krise i 2020 vil fort oppgangen i 2019 bli borte? Har litt vanskelig for å se for meg at en bransje som har vært i krise siden 2015 og ikke kommet seg skal inn i en ny krise i 2020. Har noen eksempler på bransjer som ikke har rukket å komme seg før de har gått inn i ennå en krise, nedturen for oljeservice er den lengste i historien etter de dataene jeg har klart å lese meg opp på.

Samtidig vil nå oljeselskapene investere greit mye så lenge olja er over 60$ men om frykten tar børsen vil prisingen bli ennå mye lavere.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.