IKT og Tech

Oppgang Kommer
19.10.2020 kl 18:34 2814

Må si at jeg ser frem til at resultatene blit lagt på bordet neste tirsdag morgen og vi endelig kan få fasit

Det som har fortonet seg som en selloff situasjon helt siden aksjen føk opp til godt opp på 14 tallet på veldig høyt volum, er etter min mening en form for lovlig manipulering.

Større poster har mer eller mindre ligget konstant på selgersiden og derved skremt både kjøpere og andre selgere til å gå ned i pris.

Dette har man kunnet gjøre p g a den lave likviditeten i aksjen, men til tross for relativt store salgsposter har volumet ikke kommet opp, men ligget på et lavt volum hele tiden.

Så kan man spørre seg hvorfor dette blir gjort?
De store postene blir svært sjelden spist av kjøperne før mindre poster av billigere aksjer blir lagt ut til salgs.
På denne måten blir kursen holdt nede eller faller.

Med de utsiktene NAPA har til å gi aksjonærene valuta for pengene, er det vanskelig å forstå et enkelte gidder å sette så mye på spill for å få aksjene noen øre billigere.

Men det er nok slik slik det utarter seg når en aksje kommer inn i en dvale med lav likviditet.
Derfor er mitt høyeste ønske at likviditeten i aksjehandelen kan komme betydelig opp..

For å motvirke disse periodene med lav likviditet, så tror jeg selskapet må oppdatere markedet og sine aksjonærer oftere.
Redigert 20.01.2021 kl 20:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.