Grønne aksjer

royroy
20.10.2020 kl 13:24 1989

Dårlig uttrykk av meg med ‘ATH før corona’.
Jeg mener at VOW kursen ikke har gått mye på tross av at den gikk 100% ila. noen uker, nettopp fordi den var på hodt over 30-taller før corona.

Sammenlignet med andre grønne aksjer så har de gått MYE mer - og jeg snakker ikke kun om i dag og i går. Jeg snakker om at VOW ligger på lavere nivåer enn den gjorde før corona, samtidig som andre grønne aksjer har gått MYE. Og det på tross av at de også er ned i dag/i går.

VOW har ikke blitt med på den grønne bølgen - på tross av at de tjener penger - og dette innlegget handler om hvordan det kan være. Og jeg har foreslått at kanskje det kan være fordi de andre selskapene (NEL/QFUEL/ACC etc) er lettere for investorer å forestille seg i stor skala - fremfor (lokale) containere og cruise (i disse dager). Skjønner du hva jeg mener?
Redigert 21.01.2021 kl 07:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.