Farma

Londonmannen
15.11.2018 kl 23:57 1556

Jeg leser at Tigeren mener PHO er en høyrisko aksje. OK. Hva mener han da om alle de farmasiselskapene på OSE som ennå ikke har et produkt godkjent av FDA og langt mindre kan selge det?

Har ikke Tigeren og andre fått med seg at PHO ekspanderer i USA, at antall utplasserte scope øker måned for måned, at de har FDA og Medicare i ryggen, at sykehus som tar BLCC teknologien i bruk fremholder dette som ny SOC, at 90% av pasienter som har blitt undersøkt av BLCC teknologien anbefaler at andre pasienter må få tilbud om samme metode?

Kan jo også nevnes at Storz har en egen stor salgsavdeling som markedsfører og selger disse scopene. Scope som ikke gir noe mening uten at man samtidig kjøper PHO sin Cysview.

Nei, det er mulig det at kursen ikke har vært like sprek som vi hadde ønsket i det siste. Men la markedsaktørene få noen måneder til å tenke seg om. Vi kan jo prates i november neste år. Skulle kursen ligge å sutle under kr 100,- på samme tidspunkt neste år skal jeg heller bøye meg i støvet for dere som mener PHO er en høyriskoaksje.

Og til det DTT. Du kan da ikke forvente noe annet enn nissefest når det stunder mot Jul, både på den ene og andre måten, om du skjønner.......Det gjør du sikkert siden du så mye smartere enn oss PHO aksjonærer. ;-)) God Jul til deg og dine!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.