Olje

aborum
16.11.2018 kl 18:00 6328

YNWA250505 taler tågesnak som sædvanlig og udstiller sig selv som en af de grønneste aktionærer i IOX, der ikke kender til hverken historik eller bidrag blandt flere andre skribenter her på IOX tickeren. Man undrer sig over behovet for at hetze personer uden grundlag. Du får derfor lige en uddannende reprimande, så du undgår flere pinlige indlæg fremover - jeg sidder på 70k aktier med GA på 2,84 og de øvrige 480k (fra samme pulje med GA på 2,84) er solgt i intervallet 5,15 til 6,40. Uden at pege på de udfordringer du kæmper med, kan jeg således informere om at 3 NOK gevinst pr. aktie á 480k giver ca. 1,4 mio NOK i samlet gevinst (naturligvis excl. den pulje jeg fortsat sidder på - og naturligvis overvejer at sælge, da det er en investering).

Du bidrager oprigtigt ikke med andet end repetitive mantraer uden væsentligt indhold og hvis du checker arkiverne, har bl.a. undertegnede lagt massive arbejdstimer i at dele perspektivering med alle her på IOX tickeren. Det ville klæde dig, hvis du antog en mere kritisk/analytisk holdning til selskabet og respekterede de skribenter, der vælger at tage denne vinkel. Endvidere føler du behov for at inddrage andre papirer i dine angreb, hvilket må være et udtryk for manglende fokus.

Det udlægges som entydigt positivt, når selskabet kommer med overraskende information i medier uden at melde dette til deres aktionærer; jeg påpeger det åbenlyse i at selskabet arbejder under forhold, der minder om en slags passiv aggressivitet blandt lokalbefolkningen (historien er jo at IOX nærmest forventes at genopbygge al infrastruktur i lokalsamfundet, før der gives tilladelse til at drive forretning og man bør som kritisk aktionær forholde sig til denne situation). Måske skulle du fokusere på, hvor gasanlægget er.

Men ifølge konsensus her på IOX tickeren kører alt jo efter bogen og boreprogrammet leverer 2 brønde i Q4, 2018 og 9 brønde i 2019 :)

Det er korrekt at TRVX aktuelt ligger i røde tal; det må man ikke skamme sig over (det bliver sikkert til ganske blå tal i 2019 med lidt tålmodighed, akkurat som IOX aktionærerne tvinges til tålmodighed) .. men der var også røde tal, da CNE solgte IOX ned under 2,00 NOK og jfr. ovenstående blev det alligevel til det, man kan kalde for en god investering. Mange andre her på IOX tickeren har fortsat en lav GA-kurs takket været en aggressiv strategi, da selskabet var på tilbud - derfor kan markedet fortsat sælge med gevinst.

IOX skal nok blive en succes, men jeg har været med længe nok til at erkende, at der kan være stor forskel på hvad selskabet leverer og hvad de lover.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.