Olje

bokaj70
16.11.2018 kl 19:31 6116

Hvad myndighederne vil gøre? Ifølge artiklen ingenting. Det er jo hele pointen med artiklen.

Hele dit indlæg er håbløst. Du mener børs er bingo og lever sit eget liv men din trumf er alligevel at du ler sidst når IOX står i 10 kr. Du er fuldstændig blank.

Det er ligegyldig om du er olieingeniør eller vaskekone. Men det er fandens vigtigt, at du er en dygtig investor som kan forholde sig til de info du har tilgængeligt.
Jeg tjener kassen hvis IOX går i 10 kr, og jeg har ikke tabt på investeringen, hvis de går konkurs eller lignende. Det samme er åbenbart tilfældet for Aborum.

Hvad jeg mener er den voksende usikkerhed??? Hint - Læs de sidste 12 kvartalsrapporter og prøv at se på status i dag.

Jeg mener stadigt at IOX er en 50/50 aktie og handler den derefter. Det ændrer ikke på artiklen på ingen måde er positiv ud fra et investorsynspunkt.
Redigert 16.11.2018 kl 19:32

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.