Farma

Londonmannen
27.10.2020 kl 08:54 6505

Høres ut som om du selv ble grepet av panikken. For dersom salget ditt var preget av å være rasjonell, så burde du ha is i magen til å vente til den verste panikken er over. Men jeg antar at du ikke følte deg helt vel etter å ha solgt dine 20k BGBIO og det skjønner jeg utmerket. Jeg ville heller ikke følt meg vel dersom jeg satt på utsiden av BGBIO i disse tider.

Jeg innser at BGBIO trolig vil følge med nedover i dragsuget når resten av markedet faller. Men dersom, eller rettere sagt, når BGBIO kommer med en eller flere kursdrivende nyheter så vil kursen skyte rett opp. Dersom man sitter på utsiden når det skjer, da vil man trolig bli sittende der. Jeg gjorde den feilen med Algeta. Ja, jeg tjente gode penger på Algeta, men kun en brøkdel av hva jeg kunne gjort med en smule mer is o magen.

Ha en god dag og la nå ikke svartsynet ta helt overhånd. Denne natta tar slutt slik alle andre netter gjør.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.