Olje

Dieseldahl
17.11.2018 kl 12:58 4182

Om en meninger er forskjellig må man akseptere det. Men jeg forholder meg til det selskapet melder. De er ikke kjent for mange meldinger, men de
sender det de må. Har man ikke noen tiltro til meldingene selskapet kommer med, så må man vel ikke kjøpe aksjer i Iox. Vis man drar frem vad Iox var for noen
år siden hadde jeg aldri kjøpt en aksje. Kan vel ikke si annet en at selskapet skynder seg langsomt, det er jo forstålig med de utfordringene de har hatt, og fremdeles har, men man må jo ha troa på at resten løser seg etterhvert nå. Aksjen hadde vel heller ikke vært mulig å kjøpe på 4 tallet hvis alt var i skjønneste orden. Dette er muligheten hvis man tror på selskapet, har man ikke, er det vel bare å la vær å kjøpe aksjer i Iox.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.