Olje

aborum
17.11.2018 kl 17:51 3824

Jeg sad som 7. største aktionær og var ganske korrekt positiv overfor selskabets potentiale, men også svært kritisk overfor ledelsens kommunikation med markedet. Det faktum, at du lægger dig ud med en anden person uden forudgående pejling på dennes bidrag her på IOX tickeren, taler for sig selv.

Da CNE smadrede aktien, så jeg ingen anden udvej end at brute force GA så langt ned som mulig, for at øge min mulighed for at gå ud af selskabet med break even som forhåbentligt dårligste resultat; deraf også mulighden for at realisere en betydelig gevinst da COR-6 blev løst - ved at sælge hele eller dele af porteføljen. Jeg valgte at bevare en mindre post i det tilfælde, at selskabet på mirakuløs vis var forandret i sin kommunikation med aktionærerne (hvilket ikke var tilfældet).

En bevidst overeksponering for en kortere periode kan sikre gode kort på hånden, men man bør som ansvarlig investor altid være opmærksom på at reducere en overeksponering. Denne strategi har jeg med succes fulgt i en række selskaber og nu aktuelt i biotek. som du har bemærket. Dine hånlige udtalelser omkring undertegnedes positionering i andre papirer giver kun anledning til skudlertræk.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.