Farma

sveno
27.10.2020 kl 16:06 5086

Forsknings og utviklingsdagen den 6.november kan forhåpentligvis bidra til å svare ut noen av de problematiseringene trådstarter kommer med. Legg merke
til at det er uavhengige eksperter som skal presentere, ikke ansatte i BergenB:
The event will feature independent experts highlighting the role of AXL kinase as an essential mediator of the biological mechanisms
underlying life-threatening diseases. The presentations will focus on the role of AXL in specific disease areas including oncology, fibrosis
and infectious disease such as COVID-19. Each presentation will be followed by a Q&A session.
Jeg har vanskelig for å se for meg at selskapet slår på stortromma på denne måten kun basert på ukvalifisert synsing. Godfrey legger hodet langt ut på blokka ved å kalle inn til noe slikt, og forstår at nå er det på tide å komme med noe mer håndfast om han personlig skal fremstå med troverdighet. At det svenske pensjonsfondet selger seg ut har ingenting med selskapsspesifikke forhold å gjøre. Derfor tror jeg at vi nå stor står overfor en massiv kjøpsmulighet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.