Farma

Bliss
27.10.2020 kl 16:09 5384

Ja der har du naturligvis helt rett. Jeg tar det også for gitt at de får all nødvendig informasjon om Bemcentinib, og da selvfølgelig også om den forhåpningen man har til dette preparatet for å behandle de corona smittede i framtiden.
Forøvrig er det ikke min hensikt å svartmale. Jeg har også aksjer i BGBIO, selv om jeg vil vente litt til før jeg går 'all in'. Det eneste jeg prøver på er å få en diskusjon om det som synes å være de problematiske aspektene ved denne covid-19 undersøkelsen. Jeg synes det er viktig å argumentere både for og imot det et børsnotert selskap driver med. Vi 'gambler' jo her med egne penger, og vi vet jo det at mange har tapt altfor mye på å være ukritiske til selskaper som senere viste seg bare å være luftslott.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.