Farma

Bliss
28.10.2020 kl 00:31 4539

BioBull og Burnbabeburn skrev begge:
De første 15 minuttene av denne filmen forklarer hva som skjer med cellene og hva som gjør at Bemcentinib mest sannsynlig er skreddersydd for dette viruset. https://www.youtube.com/watch?v=LWsgbgz5euc
Jeg har nettopp hørt på denne oppdateringen av det forskningen i dag mener om covid-19, og ingenting av det som her sies handler om AXL(tyrosin- kinase reseptoren) eller at bemcentinib kan være effektiv behandling for å hemme corona virusets inngang til kroppens celler. De betoner ene og alene det jeg i innledningen sa om at det er ACE2 (angiotensin-converting-enzyme) reseptoren som er inngangsporten for Sars-CoV-2 viruset og det er jo nettopp det som er den klart dominante teorien blant dagens forskere. Jeg tror dere må forklare meg og de andre på denne tråden litt nærmere hva det er ved dette foredraget som slår fast at dette viruset kommer inn gjennom AXL porten (og ikke ACE2) porten og hvordan dere kan påstå at bemcentinib da skal hemme virusets inngang til cellene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.