Olje

sacco12
18.11.2018 kl 10:23 3006

Min bekymring vedrørende Q3 gjelder ikke om Interoil er pluss eller minus noen få kronestykker. Hvis borekampanjen starter opp igjen med treff vil en rød post temmelig fort få en annen farge. Min frykt er å få Pareto-konferansen 2017 midt i trynet igjen. Med tanke på hvor lite tillit marketd tydeligvis har til IOX i dag (ref. kurs) vil det være svært uheldig med flere utsettelser. Jeg er klar over at selskapet i Q2 skrev at boring skal starte i Q4 og at ingen utsettelser var å forvente, men på det tidspunket trodde nok selskapet også at adgang via den nordlige veien skulle være i orden. Jeg har skrevet noen mailer til IR om dette, men har følgelig ikke fått annet enn standardsvar. Noe som er forståelig med tanke på sensitiv info.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.