Sport og spill

SilverTailFox
28.10.2020 kl 17:14 5716

Jeg har jo lest meg. Veldig godt opp før jeg gikk all in i denne aksjen. Heldigvis holdt jeg planen om og spre kjøp. Fikk fylt på godt i dag. Mest spennende i rapporten fra Merkur noteringen er jo mulighetene som de har. Se her :

7.3.3 Chess is being increasingly positioned as an eSport
Accelerated by the COVID-19 pandemic, chess has become increasingly associated with eSports. Chess became one of the top categories on global streaming platform Twitch.com in the first half of 2020, and saw a 600% year on year increase in hours watched in June 202014. The Magnus Carlsen Chess Tour brought professional chess online for the first time achieving 70 million views and matching the English viewership of some of the largest eSports tournaments in the world during the summer of 2020. Hikaru Nakamura, chess grandmaster and former US Champion, was signed by eSports organization Team Solo Mid, in August 2020, proving eSports’ interest in the sport1

Og nå har de startet tour 2 (fleste er alltid verst) så jeg er all inn (eller nesten har mer cash til og handle siste 1/3 i tilfelle) men volumene i dag er veldig kave så spørs om det blir så billig igjen. Blir ho general forsamling og jeg får høre hva som blir sagt der.
Redigert 21.01.2021 kl 08:00

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.