Farma

Bliss
28.10.2020 kl 21:39 7717

Jeg vil understreke dette: Selv om Bemcentinib ikke ser ut til å kunne stanse Sars-CoV-2/covid-19 fordi den blokkerer feil inngang på AXL reseptoren, så angriper den så langt jeg kan skjønne helt riktig reseptor mht å bekjempe cancercellene. Det kan derfor se ut til at de har helt rett alle de som på BGBIO trådene som har hatt tro på Bemcentinib som et anticancer medikament og ikke som et anti Sars-CoV-2 medikament.
Dersom resultatet av BGBIOs covid-19 studie skulle bli nedslående er jeg redd kursen fort kan havne ned mot 15 tallet, men om så skulle skje, ja da vil jeg kjøpe med begge hender, for min tro på Bemcentinib og de øvrige medikamentene til BGBIO i bekjempelsen av kreft den er helt intakt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.