Farma

Move Along
28.10.2020 kl 23:09 7197

Bliss. I disse tider må jeg dessverre si at dine kilder må kraftig kvalitetssikres. Hvem er denne «Wang et al»? Hvilken institusjon er «Westlake»?? Det eneste jeg kan se er at artikkelen er udatert, har aldri hørt om denne Shuai Wang, vet ikke om han er en kvalifisert lege en gang? Det er artikleler som er skrevet i noe som kaller seg «Research Square» og som i ingen av tilfellene jeg har fått sjekket er «peer reviewed» (inkl. den artikkelen du nå siterer fra for å så direkte konkludere at bemcentinib påvirker feil inngangsport i AXL - tvert i mot all den forskningen vi hittil vet om - fra kredible og annerkjente kilder). Forrige gang Wang et
al. uttalte seg i forhold til Covid-19 var det i egenskap av å være mikrobiologister og ikke virologister, også via denne ukjente ResearchSquare platformen, også ikke peer reviewed (https://assets.researchsquare.com/files/rs-45991/v1/7ab89d05-e779-4377-adfe-4896afdc1a58.pdf). Og hvis du søker andre artikler utgitt av «Wang et al» over tid, er det interessant hvor mange vidt forskjellige forskninsområder de uttaler seg på på, tilsynelatende som eksperter på feltet. Pass på at du ikke bedriver med «fake news» med andre folk sine penger!
Redigert 21.01.2021 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.