Industri

Hammers
29.10.2020 kl 01:45 8367

Jeg har kjempetro på VOW i tiden framover!
VOW er det beste selskapet jeg noen gang har hatt aksjer i - etter at Hermanrud indirekte satte meg på sporet da kursen fortsatt sto i 7 (ref min 1. tråd)! Likevel, børs er børs - og det er ikke ALT man kan ha kontroll over! F.eks hva ens medaksjonærer foretar seg.

Husker hva som skjedde i feb/mars! Solgte alt like etter at "dritten startet" (salg ut fra TA).
Småtradet litt under fallet - med vekslende hell. Uansett - var stort sett helt ute - og fornøyd med det.

Nå er vi på sett og vis tilbake til feb/mars. Ikke at Covid har noen stor innvirkning på VOW, men folk handler som de gjør.
Kjøperne trekker seg unna - og det er stadig selgere som ønsker seg ut. Kursen har falt JEVNT fra toppen ved 41.
- Den midterste representerer en fin antydning om toppen.
- Den øverste viser potensialet i formasjonen under. Da vi kom dit begynte jeg å selge litt. Solgte noe FØR toppen ved rundt 41.
- Under nedturen har jeg tradet litt - med fokus på reduksjon av totalen ved salgene.
- Burde selvsagt ha solgt alt med en gang, men så var det dette med den STERKE TROEN

- Uansett er jeg nå i prinsippet ute - akkurat som jeg var det i feb/mars da Covid 19 var et brennhett tema.
- Orker bare ikke å være prisgitt folk som knytter tette bånd mellom Covid - Cruise og VOW - og sender kursen ned pga dette.

Da er man heller tilbake med småtrader igjen - når man føler for det - og signalene antyder at dette kan være lurt.
Kanskje det blir nok til en pose med "kavring og melk" hvis man lykkes. Hvis ikke blir det vel kavring uten melk - eller omvendt 🤭🤭🤭!

Hilsen Hammers........som ikke må glemme å nevne den røde PILA i chartet;

Pratet med et nært familiemedlem om VOW over en Taco en fredags ettermiddag i august.
Snakket om at hun burde vurdere å kjøpe - noe som fristet den yngre.

Det ble med det siden hun ikke hadde egen VPS-konto og alt egentlig ble litt innviklet. Kursen var den gang 23/24.
I ettertid kan man kanskje si at DET var like greit - siden man nå snart er tilbake til en fredag over en TACO igjen - i august!
Verre er det faktisk ikke. Snart tilbake til august igjen!
Redigert 21.01.2021 kl 06:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.