Farma

Bliss
29.10.2020 kl 10:04 3382

Når du (og enkelte andre) uttaler deg om det jeg har skrevet så bør du først ha fått en adekvat forståelse av hva det er jeg faktisk skriver, helhetlig sett.
Det jeg og mange med meg tidligere har skrevet på to av de BGBIO trådene jeg selv har startet og den Yngling Ø-H har startet påpeker at denne studien til Wang og flere andre artikler med all tydelighet viser at det er nødvendig å blokkere AXL reseptoren i størst mulig grad for å motvirke en Sars-CoV-2 infeksjon, mens ACE2 porten er langt mindre sentral. Vi har jublet, for det er jo nettopp det å hemme aktiviteten gjennom AXL reseptoren som Bemcentinib er i stand til å gjøre, og artikkelen til Wang har vi referert til oppad i mente gjennom innleggene våre. Ingen har sådd tvil ved troverdigheten til Wang og hans team eller noen av de øvrige forskerne vi har referert til. Vi mente å ha skutt gullfuglen med Bemcentinib.
Før jeg pantsette både hus og kone for å overkjøpe BGBIO aksjer ville jeg sjekke faglitteraturen enda grundigere for å føle meg sikker på å ha forstått alt rett.
Det er her Wang artikkelen på nytt kommer inn i bildet. Jeg hadde jo ikke lest hele artikkelen, og det har åpenbart ingen andre som har referert til ham på dette forum gjort heller. Alt det vi så langt hadde sagt var helt riktig, men så var det denne tilføyelsen da, den som gjorde at jeg startet denne tråden, da jeg mente det var viktigere å si det enn å tie i menigheten. Denne tilføyelse, dette budskapet til Wang et al, var det at Sars-CoV-2 påviselig benytter en annen vei gjennom AXL reseptoren enn den veien Bemcentinib inhiberer ifølge det BGBIO selv sier om virkemåten til sitt medikament.
Selvfølgelig må vi ta forbehold om at vi ikke har fått vite alt om virkemåten til Bemcentinib, men utfra det vi i dag vet om dette medikamentet skal vi ikke ha for store forhåpninger om at Bemcentinib vil lykkes i kampen mot covid-19, ifølge Wang et al.
Det er ingen selvmotsigelser i noe av dette, bare en tilføyelse som jeg synes det er viktig å dele på et forum som dette. Senk garden!
Jeg er fortsatt aksjonær i BGBIO, men ikke så tungt som jeg ellers ville ha vært.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.