Offshore

traven
29.10.2020 kl 23:04 1681

28 kr?? Ja da har du vært med lenge. For den gikk vel fra 6 til 40 under seawell navnet og rake veien ned til 1 kr. Og der ble vel 10 aksjer omgjort til 1 aksje og kursen ble 10 kr.. og deretter ned i kjelleren igjen nå på 2 kr. Elle huske eg heilt feil ? Men hvis du kjøpte på 28 må vel kursen opp t 280 for at er i pluss ?. Jeg var forresten med på turen fra 7 til 40 da det het seawell og solgte alt når alle var positive. Uheldigvis så hadde jeg kun ett veldig lite beløp inne, så ble langt fra rik, men fikk en del %. :) Andre boller nå. Kjøpt masse her nede på 2 og 3 tallet. Stiger dn nå like mye som sist, så kan dette bli gøy. Jeg føler at Skindlo er rett mann.. Ledelsen har ikke vært bedre enn nå mener jeg.

Edit: eg e sikker på at fredriksen ikkje e så fornoyd me valgå, styre og ledelse gjorde tilbake da kursen var 400. Plutselig var archer ett selskap med over 10 milliarder norske i gjeld.. nå bare 5 :)
Redigert 29.10.2020 kl 23:07

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.