Farma

mentira
LIFE 01.11.2020 kl 22:00 89730

Jacob Ingebritsen sier du må ha både mentaliteten og cocky faktoren for å lykkes i idretten. Slik er det i aksjemarkedet også. Første søndagen i november kommer selveste Mentira orakelet med tidenes kursmål. Jeg går ut knall høyt, fallhøyden er stor og jeg kommer til å motta mange negative tilbake meldinger. Men jeg er ikke redd for høyder. Her kommer punktvis på punktvis argumentasjon på hvorfor kursmålet skal innfris.

Hvilken analytiker klarer å spå et kursmål på 70% opp innen 6 uker? Ytterst få. Orakelet Mentira fra Delphi slår til og kommer med følgende argumentasjon. Argumentasjonen er satt opp i tilfeldig rekkefølge, akkurat slik som i programmet skal vi danse.

1)Spit Air AS, et norsk flyselskap kommer inn på aksjonærlista. Flyselskap liker å fly høyt, flyselskap liker ikke å ha sine fly parkert. flyselskap sier at vi skal gi kundene billige flybilletter, typisk NAS, men aksjonærene vil ha avkastning på sin investering. Hvilket flyselskap gjorde det ekstremt bra i 2019? Spit Air. Et overskudd uten sidestykke, de fløy høyt, og himmelferden vil fortsette, Følg med på dette selskapet sitt akkumulering av aksjer. Oversikten er 3 dager forsinket. Bambuss, ta ansvar og publiser hver dag.

2)Et selskap som kalles sølvmynten, er kommet inn som aksjonær. Når du som sjef oppretter et selskap og kaller det sølvmynten, er du da på jakt etter sølv mynter eller gull mynter. Tror svaret sier seg selv.

3)Overgangen fra Merkur Markets til en plattform som tiltrekker seg flere internasjonale investorer. Denne endringen gjør at en større/bedre investor gruppe raskere og enklere kan kjøpe Life aksjer.

4)Ingen åpenbare store aksjonærer skal ut. Mange små aksjonærer kommer til å selge når de kommer i grønt, men disse blir spist opp av en større gruppe nye aksjonærer som har et helt annet syn og tidshorisont enn dagens aksjonærer.

5)Tidligere i sommer sa jeg at jeg ikke liker Per, Pål og Espen askeladd aksjonærer. Nick Bambuss har på en annen tråd sagt at nummer 8 på lista er en stor trader, helt tilfeldigvis har han samme navn som en av mine figurer i eventyret. Men ikke la oss glemme denne personen som KUN ET EKSEMPEL. Han har siste uken redusert beholdningen med over 800000 aksjer . Han har solgt aksjer med en kurs på 0,50-0,70 øre høyere enn fredagens kurs. Hva skjer tror dere når kursen passerer 6,6 pluss, vil salget hans fortsette av hans resterende beholdning, eller vil etterpåklokskapen slå inn slik at han kjøper tilbake sine tidligere aksjer på en høyere kurs. MIN PÅSTAND ER AT HAN KOMMER LØPEMDE ETTER. Dette kan verifiseres i løpet av november måned. jeg gjentar mine rim, THE TREND IS YOUR FRIEND and your brain is your pain.

6)Life aksjen er på et høyt nivå tiltross for børsurolighetene.

7)Tyskerne hamstrer aksjer i stort antall stille og rolig hver dag.

8)Nyheter fra selskapet Life vedr utviklingen i Sencell.

9)Godkjenning publisering av covid testen eneten i Europa eller USA.

10)Nyheter fra Digid om planen vedrørende aksjekjøpet av Bionovate

11)Antall privat aksjonærer på topp 50 lista vil hver mandag fremover gå nedover, vaskeprosessen er i gang med en vaskemaskin med mange omderegninger.

12)Oktober festivalen er over i Tyskland, aldri i historien har det vært så mye ketchup til overs etter en fest. Denne ketchupen vil gjenspeile ketchup effekten som vil finne sted i Life aksjen.

13)Hvem er selgere av Life aksjer nå?, mange små aksjonærer. tenk på spillet Donkey Kong. pip pip pip de spiser og de spiser og de spiser. Norsk mat blir spist av utenlandske kunder. I matematikken bruker vi dette symbolet >

14)irritasjon fra forumdeltakere på analysen til Mentira, vi skal gjøre alt vi kan for at analysen ender i fiasko. MEN JEG SKRIVER DETTE MED STORE BOKSTAVER, DET GJELDER IKKE Å HA RETT ELLER GALT PÅ FINANSAVISEN FORUM, DET GJELDER PÅ OSLO BØRS.

15)Antall innlegg på diverse forum har gått drastisk ned etter kursnedgang på 30%. De utålmodige taper alltid. Nå er tiden det vil snu.

Avslutningsvis vil jeg som alle andre analytikere fortelle at jeg er aksjonær i selskapet, og at hver investor tar sine egne beslutninger basert på egne vurderinger.

Til slutt vil jeg nevne
Jeg har jobbet som lærer i 15 år.
Jeg var godt likt av de flinke elevene, jeg var dårlig likt av de dårlige elevene. Synes dette utsagnet passer utmerket i aksjemarkedet.

LYKKE TIL FOLKENS

Ses på børsdagen i 2021. Mentira kommer på talerstolen.

mvh
Cocky Mentira

Redigert 21.01.2021 kl 09:34

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.