IKT og Tech

Myrabakk
05.11.2020 kl 15:46 2700

Råbra, takk for deling! Dette er vel første ledd i opprampimgsprosessen! Da er vi i gang👏

Det trengs ikke ansettelser av flere for å følge opp barcodebestilling på noen titusen med linser. poLight skryter av at de har et relativt greit lager med Tlens, så dette kan vare bety at det nærmer seg noe større.

Jeg vil anta at dette er relatert til kommende bestillinger for small-nose selfiekamera. Nå er jeg meget spent på hvor tidlig "early 2021" er. Er det så tidlig at det kan være desember 2020???🤔. Vi har vel sett landet bygge sykehus på noen dager, så jeg blir ikke overrasket om det skjer noe snart. (Regner med Xiaomi er involvert, og de har det ufattelig travelt om de skal rekke å få til 3.generasjons kamerateknologi under-screen!!!)

For en julegave det ville vært om vi fikk både barcode nummer 2, AR-design og smartphone-design flr jul🤞!
Redigert 21.01.2021 kl 07:32

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.