Industri

Hammers
05.11.2020 kl 22:36 6501

Dette er mitt første innlegg om VOW i november.

Kursen har gått fint siden månedsskiftet, og store ting KAN være på gang om kort tid.
Skriver kanskje mer om det i morgen - inklusivt de spennende signalene som chartet HAR gitt.

Selskapets supereffektive utstyr for KARBONFANGST via biokull har jeg flere ganger tidligere skrevet om.
Det er nå lagd en dokumentar som beskriver biokullets virkninger på jordsmonnet; "Kiss the Ground".
Den skal nå finnes på Netflix, for de som har dette.

Jeg skal selv se den så snart som mulig. Traileren på et par minutter er lovende - og den får en til å reflektere over framtiden.
https://www.youtube.com/watch?v=K3-V1j-zMZw

Ikke en reklamefilm som er lagd av VOW, men en generell en som forteller om BIOKULL og hvordan man får til effektiv fangst.
MEN, tenker man videre forteller den også mye om VOW's gedigne framtidsutsikter.
Ja, for VOW kontrollerer noen av verdens mest effektive systemer for å skape et maksimalt effektivt biokull.

Som jeg har antydet utallige ganger her inne; Potensialet må være ENORMT - bare gjennom deres "pyrolyseavdeling"!
VOW sitter midt i smørøyet med effektive og patentbeskyttede løsninger - og snøballen har SÅ VIDT satt seg i bevegelse.

Ja, så vidt - for bare ila de siste 2 ukene av okt kom det 2 kjempespennende strategiske samarbeidskontrakter.
16. okt; Etableringen i Indonesia der Tinfos er døråpner mot myndighetene. Plast omgjøres til el i en av verdens største land innen plastsøppel.
30. okt; Strategisk partnerskap med spanske (globale) Repsol for reduksjon av selskapets Co2-utslipp på ulike fabrikker/installasjoner.

Jeg tipper at konkrete kontrakter KJAPT kan dukke opp fra begge fronter - for det aktørene higer etter er å komme i gang.
Tidligere har de savnet relevant og effektivt utstyr for dette, men slikt finnes nå.
Ikke slikt som "kanskje kommer om 5 år", men vel utprøvd og effektivt utstyr som VOW RASKT leverer via Etia.

Hilsen Hammers

PS; Når dere evt har sett selve filmen på Netflix kan dere vurdere å sende link til Statsministerens kontor.
Til en kunnskapsfattig Statsminister som ønsker å sende karbonet ned i et "hull i bakken" i stedet for å utnytte det for videre vekst og NY karbonfangst. Utrolig hva lobbyistene til Røkke har klart å få henne til å foreslå for Stortinget. Selvsagt med skattebetalernes penger.....!
"Langskip = Månelanding 2".
Redigert 05.11.2020 kl 22:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.