Farma

Bliss
08.11.2020 kl 17:48 3412

Du spør: "Hva konkluderer du personlig med når det gjelder denne aksjen? Er den et gunstig kjøp på dagens kurs, eller mener du at den er for dyr?"
Jeg har ingen stor tro på at covid-19 prosjektet til BGBIO kommer til å lykkes, og i den forbindelse tror jeg aksjekursen vil få et kraftig fall.
På den annen side nærer jeg ingen nevneverdig tvil om at Bemcentinib og de andre medikamentene til BGBIO vil ha en signifikant anticarcinogen effekt og da fortrinnsvis i synergi med andre medikamenter som er i bruk i kreftbehandlingen, og dette vil sende kursen langt høyere enn en eventuell covid-19 fiasko vil sende den ned.
Mitt hodebry er når jeg skal kjøpe den kvoten med aksjer jeg vil ha i BGBIO. Det enkleste for meg ville være om vi fortest mulig ble ferdig med denne covid studien, for da er jeg rede til å kjøpe min kvote i BGBIO og sitte relativt langsiktig med disse aksjene. Før det er jeg avventende.
Jeg ser for meg at kursen på lengre sikt er atskillig høyere enn dagens kurs, men ikke ekstremt mye høyere. Jeg tror ikke BGBIO er en Messias som skal redde de kreftsyke, men at dets medikamenter kommer til å bli en av de veldig mange på dette markedet. Det er jo et race uten like innen utviklingen av kreftmedisin, mange er konkurrenter til BGBIO om å fokusere på inhibisjon av AXL tyrosin- kinase reseptoren, mens det overveldende flertall fokuserer på en lang rekke virkningsmekanismer av høyst ulik karakter, vi har jo til og med noen av disse på Oslo Børs (Vaccibody, Targovax, Ultimovacs etc, etc). Det er et mylder av fremragende kreftforskning som foregår rundt omkring i den store verden. Konkurransen innen kreftmedisin er så formidabelt stor at her det fort gjort bare å bli en liten mygg eller endog en død mygg for den saks skyld for majoriteten av disse forskningsselskapene.
Jeg vil ikke legge for stor del av min portefølje i BGBIO, men noe vil jeg ha.
Redigert 21.01.2021 kl 07:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.