Olje

polion
21.11.2018 kl 18:25 6060

Mitt hovedinnlegg står seg selvsagt godt, det er min måte å se det hele på og grunnlaget for min vurdering/økning av PEN-beholdningen. Har jeg mistanke om at noen er mer kompetente enn meg selv, og vet jeg samtidig at vedkommende har førstehånds kunnskap om elementene, så får nevnte min tilslutning/tillit. Skal jeg diskutere renhold med den hyggelige og dyktige polske vaskekona på jobben, er det selvsagt grenser for hvor offensiv jeg tillater meg å opptre - skulle da bare mangle. Ellers så konstaterer jeg at hovedinnlegget i det etterfølgende dras ned på et nivå som ofte er på forumvis-nivå:

spitzer: Selvsagt er det lov å uttrykke sin skepsis og argumentere for det, ingen har antydet noe annet. Et fritt land og et fritt foum, osv.

mimsa: Pappaen min, pappaen din, osv. Mitt poeng var at bla. Mr. Sannes vet mer en deg, meg og pappaene. Mr. Sannes tror faktiske han vet så mye at han kommiterte seg for PEN på kr. 16,10. Nevnte person burde i oljesammenheng definitivt ikke være noen mindre tosk enn eks.vis mimsa. Og når mimsa ikke har noe vettugt å komme med, så skal han på tradisjonelt vis liksom prøve seg med et angrep. Jo, jo, det sier sitt.

Og om vi vet noe om bakgrunnen til mimsa? Skal jeg tippe, så sier jeg tidligere danser ved den hydrokarbonfrie russiske operaballetten? Eller kanskje som jajaja antyder, snakker vi om en alkis som tilfeldigvis har funnet en PC?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.