Farma

Merlin
21.11.2018 kl 20:19 6018

Her vil morgendagen virkelig gjelde for Targovax.

Vi må regne med at når aksjemarkedet forstår at de har feilvurdert på alle måter negativt det Targovax representerer, så vil kursen nødvendigvis gå langt over emisjonskursen på 20 kr. Heng dere på, kjøp imorgen, og dere blir kursvinnere i 2018 og 2019!

Jeg er uten å skulle skryte, ingen novise inne biotechaksjer, og har til stadighet opplevd voldsomme kursoppganger basert på bedre forståelse av det selskapene driver med , så tidlig at jeg har fått med oppgangene.

Jeg skal for ordens skyld meddele/innrømme at jeg har kjøpt meg kraftig opp i TRVX tidligere etter at jeg forsto situasjonen.

Edisons oppdatering kom etter børs i dag kl. 1658.

Morgendagen skal bli en kanondag for TRVX.

Jeg skal personlig bidra til at kursen stiger kraftig. TRVX bør bli morgendagens børsvinner og kanskje doble seg i løpet av morgendagen. Dagens kurs er direkte feil..
Redigert 21.11.2018 kl 20:21

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.