Farma

Merlin
21.11.2018 kl 20:48 5784

Absolutt uenig med deg YNWA.

Det som avslører deg, er at du ikke er konkret, men er uten faktailnker, uten dokumentasjon, uten faktavurdering, kun egensynsing, og en som kun kommer med helt udokumenterte påstander tatt ut av luften.

De som hadde fulgt mine råd, og GÅTT UT når jeg anbefalte hadde som meg gjort veldig gode penger.

Beklager, men nå bør du lytte YNWA!

De som tror de er veldig smarte, uten å følge fakta, er jo taperne i aksjemarkedet. En synser som deg, som tror godt deg selv, uten å tenke faktum,. er selve inkarnasjonen på en traust og tapende forståsegpåer,. I stedet for oppblåst egen oppfatning, gjelder fleksibilitet og forandringforståelse.

Jeg tviler på at en bastant person som deg får med deg dette.

Du er dømt til å tape i aksjemarkedet dessverre, om du ikke evner å forandre deg til en fleksibel, forståelsesfull , oppmerksom, innsiktsfull,kjapp og undersøkende investor!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.