Olje

mimsa
21.11.2018 kl 23:23 5388

Nå forstår jeg hvorfor Sandemose skriver "livet er ikke så lett som avholdsfolket vil ha det til". Han hadde vel truffet en dust og døgenikt sån som deg. Egentlig burde Jajaja kunne svare for seg selv, men ser nå at hylekoret har meldt seg på. For øyeblikket er aksjen falt 14,2% i forhold til emisjonskursen, og mer en 20% siden den fantastiske nyheten om at PEN hadde tatt over OMV sine eiendeler i Tunisien. Det er faktisk dagens realitet, så for øyeblikket har jeg rett i at Tunisien eventyret ikke har vært noe høydare. Jeg foreslår derfor at dere i hylekoret kommer tilbake den dagen dere har noe å fare med, og kan komme med noe som viser at Sandnes, Sveaas eller Celine Middelfart sine råd og penger har tilført oss småaksjonærer noe som helst annet enn et betydelig papirtap. Well, i rest my case!!!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.