Farma

aborum
22.11.2018 kl 00:32 4679

Jeg noterer mig, at der ud af det blå er kommet skribenter tilbage på TRVX tickeren, der formidler akkurat samme indhold som flere af os andre har forsøgt at formidle gennem længere tid. TG-01 slår FFN med længder i efficacy sammenlignet på patientgrundlag, men hvor TG-01 giver patienterne et behageligt behandlingsforløb er FFN årsag til betydelig forringelse af quality of life (kemoterapi er ingen joke).

Det er mig fuldstændigt uforståeligt, at markedet ikke har fået med sig, at FFN kun har potentiale til at blive standard of care for "the majority of the minority, at best". I 2016 startede prissætningen af selskabet mod 33,00 NOK på baggrund af kliniske data som selskabet har forbedret med 20% jfr. CMD. Hvad bliver prissætningen, når markedet finder ud af, at det massive sell off har været foretaget på baggrund af fejlagtig information?

Jeg tænker tiden måske er inde til at realisere de sidste mindre poster i IOX (selskabet hvor YNWA250505 hausser for sindssygt) og omplacere gevinsten i TRVX. Dette kan muligvis forklare de kommende handler á 10 - 20k aktier i morgen.
Redigert 22.11.2018 kl 00:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.