Olje

Imprex
22.11.2018 kl 11:09 4461

Det ser ikke ut som det er noen ende på hvor mye juling vi skal få. Det forundrer meg ikke om årets oppgang viskes ut. Ingenting forundrer meg akkurat nå. PEN er igjen aksjen fra helvete. Vi glir antagelig elegant ned mot 12 kr i løpet av dagen og kanskje enda en krone ned før uka er omme. Håper jeg tar latterlig feil. Bare å gratulere de som har shortet aksjen. Well done!

Om hverken G20 møtet i slutten av måneden eller OPEX møtet 6.desember gir positive resultater kan det bli ørkenvandring på en kurs ingen kunne forutse for bare noen uker siden. Deprimerende og pessimistisk tanke ja. Dagens analytikere som har kursmål 25-26 kr må jo også se det absurde i dagens kurs. Kursmålene kan ende med å virke fullstendig urealistiske med tanke på den kursen aksjen skal begynne å klatre fra. Og horisonten for kursoppnåelse må trolig utvides med flere år.

Da har jeg blåst fra meg og logger av i vente på bedre tider. Innser jeg ikke har stort å bidra med uansett og sliter med å holde orden på detaljene, uheldig i aksjesammenheng for å si det mildt... Sitter videre med potten min i PEN og satser på halleluja en gang i fremtiden. Sunk-cost-trap? Neida. Mer kognitiv dissonans er medisinen.

Lykke til alle som en!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.