IKT

22.11.2018 kl 11:15 3056

Ja, Stifinner og det tror jeg det gjør. Jeg mener de som selger ikke har god nok kontakt med hva som skjer der ute. Jeg har snakket med flere i og rundt selskapet. Største aksjonærer i Strong og hvorfor de har kjøpt. Hadde PCIB fått en ny største? (de er marginalt under Strømstangen om de ikke er forbi) aksjonær som i tillegg er fra en solid kjøper som Holmen er, da hadde det gått varmt tenker jeg. Du kan jo vurdere å putte på litt penger hos dem også? Minsteinnskuddet er 5 mill. Holmen tar ganske høyt honorar og suksess på toppen, så nja? Dyktige er de i alle fall og kanskje verdt det?

5 største aksjonærer sitter nå på rundt 30% av selskapet. En god del av disse aksjene er kjøpt i det siste av Holmen uten at kursen har rikket seg. Det er så og si kun småaksjonærer som selger og utenfor topplisten.
Redigert 22.11.2018 kl 11:46

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.